Alekoodilla "salkari2019" suurin osa normaalihintaisista tuotteista -15%. Toimitus jopa 1-2 päivässä!

0

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

  • Suurin osa tilauksista toimitetaan ilmaiseksi.
  • Suurin osa pienistä tuotteista ja tilaukset jotka ovat arvoltaan alle 100 € lähetämme pääsääntöisesti kirjeitse, ja ne toimitetaan suoraan asiakkaalle kotiin.
  • Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia tai Matkahuoltoa.
  • Emme toimita tuotteita postiennakolla.
  • Pakettilähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen puhelimeesi tekstiviestillä.
  • Postin toimitustavoista voit valita tuotteesta riippuen Paketti 16 (nouto postista), Smartpost (pakettiautomaatti) tai kirje (suoraan postilaatikkoosi).
  • Matkahuolto toimittaa paketit lähimpään Matkahuoltoon tai Matkahuollon asiamiehelle.
  • Kaikki tilaukset toimitamme postiin saman päivän aikana jos tilaus on tullut ennen klo. 16.00 (arkipäivänä). Muussa tapauksessa seuraavana päivänä. Viikonloput, pyhät ja kaiverretut tuotteet voivat viivästyttää toimituksia. Normaalisti tuote on asiakkaalla 1-3 arkipäivässä.
  • Maksutavat: Klarna, Svea, verkkopankkimaksut, luottokorttimaksut, lasku, MobilePay, Resurs Bank ja osamaksu.

 

Palvelun tuottaa Klarna Oy tai Svea Payments Oy jolloin ostoksien laskutus tapahtuu Klarnan tai Svea Paymentsin kautta.
SSL-sertifikaatti mahdollistaa maksujen turvallisen lähetyksen. Lisätietoja SSL-varmenteesta numerosta 09 42450695.

KLARNA

Katso tästä Klarnan käyttöehdot.

Maksamista/laskuja koskevissa asioissa ota yhteyttä suoraan Klarna Oy:n asiakaspalveluun: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Puh.  
09 42599771

SVEA PAYMENTS OY

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Svea Payments Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Viesti sisältää linkin Ostajan Palvelut -sivulle, jossa voit hoitaa kauppiaan tyytyväisyystakuun avulla mm. tuotepalautukset, reklamaatiot ja palautteenannon ympäri vuorokauden.

Svea Payments Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.

Svea Paymentsin asiakaspalvelu:
(09) 4241 7040 (arkisin klo 9:00-15:00)
asiakaspalvelu.payments@svea.fi
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme ja -hintojamme ja tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.


MAKSUTAVAT

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet

Klarna
Maksa myöhemmin ja Pilko maksut

Korttimaksut ja MobilePay
Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard


Korttimaksamisen ja Danske Bankin MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Svea Payments Oy yhteistyössä Solinor Oy:n ja Bambora AB:n kanssa. Svea Payments Oy välittää korttimaksujen sekä MobilePay-maksujen veloitustiedot (debit tai credit) Bambora AB:lle, jolla on sopimus kansainvälisten korttiyhtiöiden kanssa (Mastercard ja Visa). Korttinumeroita ei tallenneta Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Solinor Oy:n toimesta. Solinor Oy on sertifioitu korttiyhtiöiden laatiman kansainvälisen PCI DSS -tietoturvastandardin korkeimman ”PCI DSS Level 1”-turvatason mukaan. Svea Payments Oy on oman toimintansa osalta sertifioitu PCI DSS -standardin mukaan.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Svea Payments Oy
Y-tunnus: 2121703-0

 

TOIMITUSAIKA
Toimitusaika on normaalisti 1-3 arkipäivää. Kaikki verkkokauppamme tuotteet toimitetaan suoraan varastostamme. Mikäli joku tuote olisi kuitenkin päässyt tilapäisesti loppumaan tai varastoseurannassamme on sattunut virhe, ilmoitamme siitä asiakkaalle viipymättä.
Kun paketti on lähetetty, tilaajalle lähetetään sähköpostitse seurantakoodi, jonka avulla tilaaja voi seurata paketin liikkeitä Postin tai Matkahuollon sivuilta. Kun paketti on lähetetty matkaan, sen tulo kestää yleensä yhden arkipäivän.
Jos valitset toimitustavaksi noudon myymälästä, niin tilauksesi on noudettavissa jo saman päivän aikana mikäli tuotetta on varastossa.

TILAUKSEN PERUMINEN
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa ja mikäli kyseessä ei ole asiakkaalle mittatilauksena valmistettava, tilattava tai kaiverrettu tuote. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen salkari@salkari.fi tai puhelimitse numeroon 0103222999. Ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös L. Salkari Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja rahojen palauttamiseen asiakkaalle, jos esimerkiksi hinnoittelussa on tapahtunut virhe.

PALAUTUSOIKEUS
Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja täysin alkuperäisessä kunnossa pakkauksineen. Mittatilaustuotteilla tai kaiverretuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Esimerkiksi sormus joka on tilattu määrätyssä koossa tai tuote johon on tehty asiakkaan pyynnöstä kaiverrus ei ole palautuskelpoinen. Myöskään tehtaalta asiakkaan pyynnöstä tilatuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Palautustunnus: 640869

Palautusohjeet

FORCE MAJEURE
Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä emmekä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

RIITATILANTEET
Kauppasopimuksissa koskevia erimielisyyksiä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Osoitteessa www.kuluttajariita.fi on lisää tietoa riitatilanteista.

TIETOSUOJA
Salkari.fi-verkkokaupan asiakkaiden tiedot on tallennettu L. Salkari Oy:n asiakasrekisteriin. Asiakasrekisterin tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen ja hoitoon. L. Salkari Oy:llä on lisäksi oikeus käsitellä rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia kuten suoramarkkinointia varten. Tietoja ei luovuteta ulkopuoliselle taholle. Asiakas voi halutessaan kieltää tietojensa käytön markkinointitarkoituksiin ottamalla yhteyttä salkari@salkari.fi

JIVOCHAT
Käytämme JivoChat-ohjelmaa asiakkaiden kanssa viestimiseen. Viestit ovat nimettömiä, ellei asiakas itse anna yhteystietojaan.

TIETOJEN POISTAMINEN
Poistamme asiakasta koskevat tiedot asiakkaan pyynnöstä.

EVÄSTEET

REKISTERISELOSTE (.pdf)